07 Media

Seminarer med
07 Media

Om seminarer med 07 Media

07 Media har et mål om å være en aktiv utviklingspartner for våre kunder. En av arenaene for kompetanseutvikling mot kunder er våre faglige gratisseminarer. Fire ganger i året inviterer vi kunder, forretningspartnere og andre forbindelser til seminarer med relevante og tidsaktuelle temaer innenfor publiseringsfeltet. 

Våre seminarer samler rundt 250-300 kunder og samarbeidspartnere, og enkelte ganger har vi hatt opptil 600 deltakere. Vi arrangerer dessuten ulike miniseminarer eller workshops for spesielt inviterte kunder eller kundegrupper, der temaene er mer spesifikt tilpasset helt definerte målgrupper. 

Ønsker du å stå på vår invitasjonsliste til fremtidige seminarer?

Ønsker du å melde deg av allerede påmeldt seminar, send en e-post til seminar@07.no.

Tidligere seminarer

Foredragsholdere

Smilende dame

Til seminarene benytter vi både interne og eksterne foredragsholdere, enten blant våre forretningspartnere eller andre ressurspersoner fra kommunikasjonsbransjen. Noen av våre eksterne foredragsholdere har vært:

  • Torry Pedersen, administrerende direktør i VG
  • Kjell Aamot, tidligere administrerende direktør i Schibsted
  • Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef Netcom
  • George Walkley, direktør digitale medier i Hachette UK Group
  • Arne Krokan, professor i sosiologi ved NTNU
  • Kjersti Løken Stavrum, tidligere redaktør og utgaveansvarlig i Aftenposten og A-magasinet
  • Tor W. Andreassen, professor og leder av Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI
  • Ingebrigt Steen Jensen, foredragsholder, rådgiver og tekstforfatter i Alle Gutta
  • Tom Staavi, tidligere sjefredaktør i Dine Penger
  • Arild Bjørn-Larsen, direktør for markedsføring og forretningsutvikling på Westerdals
  • Nils Petter Strømmen, seniorkonsulent i TNS Gallup
  • Bente Sollid Storehaug, administrerende direktør i ESV Digital, Nordic
  • Marte Klouman, CXM Manager i XXL Sport & Villmark
  • Staffan Hultén, Vice President og grunnlegger av Research and Analysis of Media
  • Ruben Søgaard, administrerende direktør i MediaCom
  • Tor Jacobsen, kommersiell direktør i Schibsted Norge