07 Media

Ikke glem 2016 – det er NÅ du skal levere morgendagen!

– Hvilke kanaler gir best effekt i 2016, og hvordan kan vi bruke dem?
– Hvilke utfordringer finnes på de ulike medieplattformene?
– Hvor ligger styrken i de ulike kanaler?

Tirsdag 2. februar 2016
Hotel Bristol, Kristian IVs gt. 7, Oslo

 

PROGRAM

08.30–09.00

Velkommen til Hotel Bristol
Fremmøte og servering av en enkel frokost

09.00–09.10

Innledning

Velkommen og innledning
Håvard Grjotheim, konsernsjef i 07 Media

Et kort musikalsk intermesso
Student ved Norges musikkhøgskole

09.10–10.00

Ikke glem 2016 – det er NÅ du skal levere morgendagen!
Morgendagens medievalg starter med hva som faktisk foregår nå i 2016. For mange beslutningstagere i mediebransjen vil det fortsatt være effekt og ikke trender som styrer medievalgene. Men endringene skjer langt raskere enn noen hadde trodd. Det vil bli gitt et nyansert bilde av de utfordringene som råder akkurat nå.
Geir Kjærnes, CEO og partner i In Sight Communication AS

Om foredragsholder
Geir Kjærnes er partner og grunnlegger av In Sight Communication AS. Han har betydelig erfaring fra mediebransjen og har vært administrerende direktør i TV3 samt direktør i TV2 og SBS Broadcasting. Han har også bakgrunn som annonsedirektør i Aftenposten og markedsdirektør i Dagens Næringsliv. Kjærnes har bred kompetanse innenfor strategi og rådgivning, innsikt og research, medieforhandlinger, medievalg og medieformidling. Han har erfaring med kunder som REMA 1000, 7-Eleven, Narvesen, Røde Kors, Gullfunn, Juvelen, Europris, Skeidar, Gina Tricot og Bunnpris.

min_kollega