07 Media

Kommunikasjon, målgruppeinnsikt og innholdsmarkedsføring

- Hvordan lykkes med kommunikasjon i sosiale medier?
- Verktøy for å skape optimal respons hos dine målgrupper
- De vanskelige valgene knyttet til kanaler og teknologi 

Onsdag 26. mars 2014
Felix konferansesenter, Bryggetorget 3, Aker Brygge

 

PROGRAM

11.30–12.00         

Velkommen til Felix Konferansesenter

Fremmøte og servering av enkel lunsj.

 

12.00–12.15

Innledning

Håvard Grjotheim, konsernsjef i 07 Media

 

12.15–13.00         

Hvordan lykkes med kommunikasjon i sosiale medier?

  • Hvordan skape en effektiv dialog som gir resultater?
  • Hvordan organisere arbeidet for økt tilfredshet hos dine målgrupper?
  • Hvordan ta i bruk moderne verktøy som kan styrke din merkevare og ditt omdømme?

Toril Nag, konserndirektør telekom i Lyse energi – Altibox

 

13.00–13.30

Postkassen – døden nær eller fortsatt en effektiv kommunikasjonskanal?

  • Hvordan jobber kjedene med å treffe sine målgrupper?
  • Hvilke budskap gir hvilke effekter?
  • Hvordan kan effekten av kundeaviser forbedres, og hvordan måle endringen?

Jon Erik Grylling, reklamesjef i Bring

 
13.30–13.45

Pause - kaffe og enkel servering.

 

13.45–14.30

Hvordan få økt oppmerksomhet med tydelige kanalvalg?

  • Hvordan utnytte din markedskommunikasjon best mulig?
  • Hvordan lykkes med dine kreative, teknologiske og redaksjonelle behov? 
  • Hvordan sprenge noen grenser med egne medier? 

Espen Thorsby, gründer og administrerende direktør i Pan Media Group

 
14.30–15.00

Avsluttende paneldebatt med foredragsholderne

Oppsummering, betraktninger og diskusjon. Ser vi nye krav til kommunikasjon for å skape gode kundeopplevelser og bedre resultater? 
Få kunnskap, erfaring og innsikt fra ledende personer i mediebransjen.

Moderator: Håvard Grjotheim, konsernsjef i 07 Media

 

OM FOREDRAGSHOLDERNE

Toril Nag

Toril Nag er toppleder og profesjonelt styremedlem fra Stavanger. Hun er i dag konserndirektør for teleområdet i Lyse-konsernet, styreleder i Altibox, Lyse Fiber, Viken Fiber og Lyse IT samt styremedlem i Dolphin Group og i bransjeorganisasjonen IKT-Norge. Hun har bakgrunn som konserndirektør i Fokus Bank, partner i KPMG og leder i Tandberg og Altibox.

Nag en utdannet sivilingeniør i Computer Science fra University of Strathclyde og har tilleggsutdannelse i ledelse fra Handelshøyskolen BI. Hun er en av Norges mest innflytelsesrike teknologikvinner, og i 2013 ble hun kåret til Årets Fiberambassadør i Norge.

Jon Erik Grylling 

Jon Erik Grylling er reklamesjef i Bring med ansvar for uadressert reklame. Han er en populær foredragsholder som har arbeidet med kundekommunikasjon, relasjonsbygging og direkte markedsføring i mange år. Grylling er opptatt av hvordan man kommuniserer mest mulig effektivt med sine målgrupper. Ved hjelp av målgruppeinnsikt arbeider han med å identifisere definerte kundesegmenter ut i fra en rekke spesifikke variabler. Målgrupper, budskap, timing og responsmålinger er sentrale deler i dette arbeidet.

Espen Thorsby

Espen Thorsby er grunnlegger og administrerende direktør i Pan Media Group. Før Pan Media Group ledet han RiksTV fra etableringen og frem til 1 milliard kroner i omsetning. Han har jobbet innenfor media og kommunikasjon de siste 15 årene, hvor han har bistått medieselskaper med utvikling av digitale strategier. Thorsby er utdannet jurist fra Universitetet i Oslo og har en MBA fra Handelshøyskolen BI. Han er levende opptatt av skjermkommunikasjon og har stor entusiasme for innovasjon og forretningsutvikling.

Håvard Grjotheim

Håvard Grjotheim er konsernsjef i 07 Media. Grjotheim har en master fra Universitetet i Oslo og har arbeidet i grafisk og tilgrensende bransjer siden 1987. Han har tidligere vært leder for noen av de største grafiske virksomheter og mediehus i Norden, blant annet som konsernsjef i Elanders AB i Sverige. Grjotheim har betydelig internasjonal erfaring innen området print og publisering. Han er President i INTERGRAF, moderorganisasjonen til den grafiske bransje i Europa. I tillegg er han en hyppig brukt foredragsholder innenfor mediesektoren i en rekke land.

min_kollega